1. 11. 2017 byl na ehopu SPORTICUS.CZ spuštěn nový zákaznický systém, zvýhodňující registrované zákazníky.
VÝHODY REGISTRACE
Všichni registrovaní zákazníci mohou nakupovat většinu produktů s vyšší slevou než běžní zákazníci. Toto se však většinou nevztahuje na produkty s akční cenou a při výprodejích.
Registrovaným zákazníkům se nižší ceny, za které nakupují, zobrazují již přímo na eshopu v momentě, když jsou přihlášení.
Registrovaní zákazníci mohou navíc využívat kreditového systému, tedy odměny na další nákup, ve výši 1-3 % z částky nákupu (liší se v závislosti na výši slev či druhu produktů). Více o kreditovém systému níže.
Registrovaní zákazníci mohou jednoduše nahlížet do historie svých nákupů, kde rovněž naleznou své faktury.
INFORMACE O FUNGOVÁNÍ KREDITOVÉHO SYSTÉMU
Základní informace
Za každý nákup v našem internetovém obchodě www.sporticus.cz získá registrovaný zákazník (dále „zákazník“) odměnu ve výši 3 % z částky nákupu zboží. Výjimkou jsou tři značky, zpravidla se jedná o elektorniku (GARMIN, LUCIFER, SPORTIDENT) a výprodejové položky (produkty se slevou vyšší než 30%), za které dostanete odměnu ve výši pouze 1 % z nákupní ceny.
Zákazníkům čerpající slevy nad rámec registrace (slevové kódy, oddílové slevy) se kredity nepřipisují.
Na konto zákazníka bude připsána odměna 14 dní po vyzvednutí objednávky, tedy po ukončení zákonné 14-denní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Aktuální stav konta zjistí zákazník jednoduše po přihlášení. V zákaznickém systému lze sledovat také historii odměn a jejich čerpání.
Při vrácení zboží se čerpaná odměna odečte z aktuální výše konta zakázníka, případně bude ponížená vrácená částka za zboží o výši chybějícího kreditu.
O aktuální stavu konta bude zákazník informován prostřednictvím e-mailu, automaticky generovaného se zasláním faktury. V případě, že se změní fakturovaná částka za objednávku, změní se také výše odměny za daný nákup (odměna se vypočítá z fakturované částky). Ke změně fakturované částky může dojít z různých důvodů (změna objednaných položek, dodatečná sleva apod.). Závazná je tedy až částka, kterou nalezne zákazník v historii odměn a jejich čerpání.
Doba platnosti kreditů je 18 měsíců od jejich získání - když je nevyužijete do této doby, tak už jejich využití není možné, z Vašeho zákaznického účtu se totiž samy po 18 měsícich odečtou.
Jak uplatnit odměny
V první fázi košíku se přihlášenému zákazníkovi zobrazí aktuální stav jeho konta (v Kč). Zákazník si zvolí, o jakou částku chce aktuální nákup ponížit. Částka nákupu se poté přepočítá.
Odměny lze uplatnit pouze do výše částky nákupu.
V momentě odeslání objednávky se konto zákazníka sníží o uplatněnou částku. Kreditový systém lze využít pouze při nákupech uskutečněných prostřednictvím eshopu.
Upozornění
Kreditový systém je určen výhradně registrovaným zákazníkům a lze jej využít pouze při nákupech uskutečněných prostřednictvím eshopu. Při každém nákupu je potřeba se přihlásit.
Doba platnosti kreditů je 18 měsíců od jejich získání.
Změny v kreditovém systému jsou vyhrazeny.
Platnost výše uvedených podmínek je od 1. 11. 2022.